Дистанційне навчання 2017-2018
6-Б
клас. Українська мова:
1.
Виписати 3 висловлювання про красу й багатство
української мови (з указівкою на автора висловлювання).
2.
Повторити відомості про словосполучення, просте й складне
речення.
3.
Написати твір-роздум (до 10 речень) на тему «У чому
виявляється краса й багатство української мови?».
Українська література:
1.
Підготувати письмові повідомлення про рукописні книги
часів минулого України-Русі АБО
написати невеличкий роздум про роль книжки в житті людини (одно із завдань на вибір).
2.
Виписати й естетично оформити 1 висловлювання відомої
людини про роль і місце пісні в житті українців (на аркуші А-4).
7-А, Б
класи. Українська мова:
1.
Виписати 4 висловлювання видатних людей про місце
української мови серед інших слов’янських мов АБО написати твір-роздум на тему «Україна –
європейська держава» (одно завдання на
вибір).
2.
Повторити дієслово, його морфологічні ознаки та
синтаксичну роль (матеріал міститься в
зошиті для 6-го класу).
Українська література:
1.
Підготувати письмові повідомлення про козацькі АБО чумацькі пісні (на вибір).
2.
Написати невеличке міркування на тему «Для чого людина
повинна читати твори художньої літератури?» (до 10 речень).
Українська мова 8-В клас, учитель Баранова Л.В.
- Підручник Заболотний О.В,
В.В. Заболотний Українська мова: для загалноосвіт. навч. закл. з навч.
рос. мовою. – Київ: Генеза, 2016.- 240с.
- Виписати 7 висловлювань про
мову – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу.
- Написати твір-роздум на тему
(до 12 речень) «У чому полягає значення мови як найважливішого засобу
пізнання, спілкування та впливу?»
- Усно скласти діалог с.7.
(три теми на вибір)
- Повторити відомості про
частини мови, словосполучення й речення.
10-А
клас (профіль іноземної філології):
Українська
мова:
1.
Скласти таблицю-опору «Норми української літературної
мови».
2.
Скласти діалог на тему «Я і українська мова» АБО «Культура мови, думки, почуттів» (на вибір).
Українська
література:
1.
Підготувати коротку довідку про І.Нечуя-Левицького (у вигляді невеличкої таблиці).
2.
Прочитати повість І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»; скласти паспорт
твору.
3.
Підготувати презентацію «Колоритні людські характери в
повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» (за бажанням).
11-А
клас. Українська мова ( профіль іноземної філології)
1.
Скласти діалог-обмін думками (можна полілог) на тему «Слово – носій добра, істини й краси».
2.
Підготувати письмовий виступ «Правила мовленнєвої
поведінки в спілкуванні: етичні мовленнєві формули» (на аркуш А-4).
3.
Повторити норми української літературної вимови (фонетичні правила).
2019-2020 н.р.
6-В клас (Баранова Л.В. – Єсипова А.О) Українська мова: Вивчити правила на с.110 - 111, виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua, код доступу для учня 152508)
6-В клас (Баранова Л.В. – Єсипова А.О) Українська мова: Вивчити правила на с.110 - 111, виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua, код доступу для учня 152508)
9-А,Б класи: Українська мова: Повторити (вивчити!) складне речення (усі типи),
розділові знаки в ньому. Виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua,
код доступу для учня 3111913)
Українська
література: Прочитати
поему Т.Шевченка «І мертвим, і живим…», скласти паспорт ліро-епічного твору.
8-Б клас : Українська мова: Вивчити розділові знаки в реченнях з однорідними
членами. Виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua, код доступу для учня220288).
Українська
література: Прочитати
оповідання О.Довженка «Ніч перед боєм» (повністю). Скласти паспорт твору.
23.03.2020
6 клас
Інформація до теми "Перехід прикметників в іменники"
Перехід прикметників в іменники називається субстанцивацією. Це відбувається за умови, якщо прикметники втрачають власні ознаки й виконують функції іменників, виступаючи в реченні в ролі підмета або додатка. Субстантивовані прикметники відповідають на питання називного відмінка (хто? що?), родового, давального та інших непрямих відмінків.
Наприклад: Минуле завжди в нашій пам'яті (хто?що? іменник, підмет).
Завжди пам'ятай своє минуле (кого? що? іменник, додаток).
Існують різні ступені субстантивації прикметників:
* повна (лексична): прикметник зовсім втрачає своє прикметникове значення й постійно вживається в ролі іменника: набережна, учительська, пальне, їдальня, лісничий, колискова, операційна (у лікарні); Рівне, Грозний (географічні назви), Коцюбинський, Хмельницький (прізвища).
* неповна (синтаксична): прикметники можуть передавати значення або прикметника, або іменника, що можна визначити лише в реченні: майбутнє, сучасне, прийдешнє, старший, військовий, хворий, вороний (кінь), зозулястий (півень), бурова (установка) тощо.
Наприклад: майбутнє життя (яке? прикметник), думки про майбутнє (про що? іменник).
Старі (які? прикметник, означення) люди правду кажуть: два хитрих (хто? іменник, частина підмета) мудрого (кого? іменник, додаток) не переважать (Народна творчість).
23.03.2020
6 клас
Інформація до теми "Перехід прикметників в іменники"
Перехід прикметників в іменники називається субстанцивацією. Це відбувається за умови, якщо прикметники втрачають власні ознаки й виконують функції іменників, виступаючи в реченні в ролі підмета або додатка. Субстантивовані прикметники відповідають на питання називного відмінка (хто? що?), родового, давального та інших непрямих відмінків.
Наприклад: Минуле завжди в нашій пам'яті (хто?що? іменник, підмет).
Завжди пам'ятай своє минуле (кого? що? іменник, додаток).
Існують різні ступені субстантивації прикметників:
* повна (лексична): прикметник зовсім втрачає своє прикметникове значення й постійно вживається в ролі іменника: набережна, учительська, пальне, їдальня, лісничий, колискова, операційна (у лікарні); Рівне, Грозний (географічні назви), Коцюбинський, Хмельницький (прізвища).
* неповна (синтаксична): прикметники можуть передавати значення або прикметника, або іменника, що можна визначити лише в реченні: майбутнє, сучасне, прийдешнє, старший, військовий, хворий, вороний (кінь), зозулястий (півень), бурова (установка) тощо.
Наприклад: майбутнє життя (яке? прикметник), думки про майбутнє (про що? іменник).
Старі (які? прикметник, означення) люди правду кажуть: два хитрих (хто? іменник, частина підмета) мудрого (кого? іменник, додаток) не переважать (Народна творчість).
Комментариев нет:
Отправить комментарий