Дистанційне навчання

Дистанційне навчання 2017-2018
6-Б клас. Українська мова:
1.       Виписати 3 висловлювання про красу й багатство української мови (з указівкою на автора висловлювання).
2.       Повторити відомості про словосполучення, просте й складне речення.
3.       Написати твір-роздум (до 10 речень) на тему «У чому виявляється краса й багатство української мови?».
Українська література:
1.       Підготувати письмові повідомлення про рукописні книги часів минулого України-Русі  АБО  написати невеличкий роздум про роль книжки в житті людини (одно із завдань на вибір).
2.       Виписати й естетично оформити 1 висловлювання відомої людини про роль і місце пісні в житті українців (на аркуші А-4).
7-А, Б класи. Українська мова:
1.       Виписати 4 висловлювання видатних людей про місце української мови серед інших словянських мов  АБО  написати твір-роздум на тему «Україна – європейська держава» (одно завдання на вибір).
2.       Повторити дієслово, його морфологічні ознаки та синтаксичну роль (матеріал міститься в зошиті для 6-го класу).
Українська література:
1.       Підготувати письмові повідомлення про козацькі  АБО  чумацькі пісні (на вибір).
2.       Написати невеличке міркування на тему «Для чого людина повинна читати твори художньої літератури?» (до 10 речень).
Українська мова 8-В клас, учитель Баранова Л.В.
  1. Підручник Заболотний О.В, В.В. Заболотний Українська мова: для загалноосвіт. навч. закл. з навч. рос. мовою. – Київ: Генеза, 2016.- 240с.
  2. Виписати 7 висловлювань про мову – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу.
  3. Написати твір-роздум на тему (до 12 речень) «У чому полягає значення мови як найважливішого засобу пізнання, спілкування та впливу?»
  4. Усно скласти діалог с.7. (три теми на вибір)
  5. Повторити відомості про частини мови, словосполучення й речення.
10-А клас (профіль іноземної філології):
Українська мова:
1.       Скласти таблицю-опору «Норми української літературної мови».
2.       Скласти діалог на тему «Я і українська мова»  АБО  «Культура мови, думки, почуттів» (на вибір).
Українська література:
1.       Підготувати коротку довідку про І.Нечуя-Левицького (у вигляді невеличкої таблиці).
2.       Прочитати повість І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сімя»; скласти паспорт твору.
3.       Підготувати презентацію «Колоритні людські характери в повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сімя» (за бажанням).
11-А клас. Українська мова ( профіль іноземної філології)
1.       Скласти діалог-обмін думками (можна полілог) на тему «Слово – носій добра, істини й краси».
2.       Підготувати письмовий виступ «Правила мовленнєвої поведінки в спілкуванні: етичні мовленнєві формули» (на аркуш А-4).
3.       Повторити норми української літературної вимови (фонетичні правила).

                                                               2019-2020 н.р.
6-В клас (Баранова Л.В. – Єсипова А.О) Українська мова: Вивчити правила на с.110 - 111, виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua, код доступу для учня 152508)
9-А,Б класи: Українська мова: Повторити (вивчити!) складне речення (усі типи), розділові знаки в ньому. Виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua, код доступу для учня 3111913)
Українська література: Прочитати поему Т.Шевченка «І мертвим, і живим…», скласти паспорт ліро-епічного твору.
8-Б клас : Українська мова: Вивчити розділові знаки в реченнях з однорідними членами. Виконати тестові завдання (посилання join.naurok.ua, код доступу для учня220288).
Українська література: Прочитати оповідання О.Довженка «Ніч перед боєм» (повністю). Скласти паспорт твору.

23.03.2020
6 клас 
Інформація до теми "Перехід прикметників в іменники"

      Перехід прикметників в іменники називається субстанцивацією. Це відбувається за умови, якщо прикметники втрачають власні ознаки й виконують функції іменників, виступаючи в реченні в ролі підмета або додатка. Субстантивовані прикметники відповідають на питання називного відмінка (хто? що?), родового, давального та інших непрямих відмінків. 
     Наприклад: Минуле завжди в нашій пам'яті (хто?що? іменник, підмет).
                          Завжди пам'ятай своє минуле (кого? що? іменник, додаток).
      Існують різні ступені субстантивації прикметників:
* повна (лексична): прикметник зовсім втрачає своє прикметникове значення й постійно вживається в ролі іменника: набережна, учительська, пальне, їдальня, лісничий, колискова, операційна (у лікарні); Рівне, Грозний (географічні назви), Коцюбинський, Хмельницький (прізвища).
* неповна (синтаксична): прикметники можуть передавати значення або прикметника, або іменника, що можна визначити лише в реченні: майбутнє, сучасне, прийдешнє, старший, військовий, хворий, вороний (кінь), зозулястий (півень), бурова (установка) тощо. 
  Наприклад: майбутнє життя (яке? прикметник), думки про майбутнє (про що? іменник).

      Старі (які? прикметник, означення) люди правду кажуть: два хитрих (хто? іменник, частина підмета) мудрого (кого? іменник, додаток) не переважать (Народна творчість).
                                  

9-Б клас. Українська мова. Курс за вибором.



Комментариев нет:

Отправить комментарий